неделя, 18 юли 2021 г.

ISLANDS: Non-Places

Дойде време за поредната игра, в която не е ясно какво правите и дали въобще нещото може да се нарече "игра". Защо публикувам толкова много статии с такива творения? Причините са три. Първо, за известните и популярни мега-хитове можете да прочетете в десетки други български и чужди сайтове. Стотици ютюбъри правят ревюта на тях. Но колко посвещават материали на What the Fuck игрите? Аз ще ви кажа  - малко, защото гонят лайкове, споделяния, приходи и т.н. Аз обаче пиша в този блог за удоволствие и не гоня бройки, така че мога да си позволя да пиша за непопулярни игри. Втората причина е, че пари съм давал за много от описаните игри, отдавна не свалям пиратски копия на нищо (е, освен на някой и друг фантастичен филм от време на време). Щом съм плащал за играта, държа и да опиша впечатленията си. И трето - името на блога все пак е "Странни игри в странни дни", някак си не върви да пиша за Counter Strike.

И така, какво правите в " ISLANDS: Non-Places"? Цъкате с мишката насам-натам (обикновено върху светлините) докато се случи нещо. Това само по себе си не е толкова необичайно, цели жанрове се въртят около кликането, например point-and-click adventures, clickers (много популярен вид мобилни, но и PC игри, където блъскате като луд, за да събирате точки, качвате нива и т.н.). Настоящата игра не е нито едно от двете - липсва каквато и да е логика или цел. Просто след като кликнете на поредната светлина, се сменя сцената и става нещо ново - например яйца излизат от автобус. 

Ако сте развълнувани, можете да си купите играта за 5 долара от официалната им страница в Itch.io. Не съм сигурен дали се продава някъде другаде - в Steam например. То вярно че имаше период, в който всякакви боклуци се добираха до Steam чрез програмата Green Light, ама дори тогава не мисля, че ISLANDS щеше да прескочи летвата. 

И накрая, притежавам тази игра, ама не съм толкова луд да дам 5 долара за нея. Ако го правех за всяка такава игра, отдавна да съм фалирал. Имам я от специален пакет (bundle) - 1000+ игри за 10 долара! За всичките съм намислил да подготвя материали!

Няма коментари:

Публикуване на коментар