събота, 24 юли 2021 г.

No Delivery

Напоследък повечето игри, които представям тук, вече съм ги зарязал още преди да е излязла статията. По-малко на брой съм ги завършил успешно до край. Други пък въобще не съм ги играл - няма и как да играя тези игри, които тепърва предстоят да излязат. 

"No Delivery" не попада към нито една от горните категории - нито съм я зарязал, нито съм я завършил. Все още я играя, което е показател, че играта е сравнително стойностна, дори и в крайна сметка да не успея да я довърша.

Вие сте служител в пицария. Или по-точно "служители", защото като умрете почвате с друг персонаж - веднъж сте момче за доставки, веднъж сте сервитьорка и т.н. А ще умирате много, така че се подгответе.

Играта е сладка смесица от point-and-click-adventure, JRPG (Japan RPG тип Final Fantasy) и игра на ужасите. Очевидно влиянието на поредицата Five Night at Freddy’s е силно. От запуснатата зловеща пицария до механичните играчки с човешки ръст, приликите са видими. И въпреки това "No Delivery" не е евтино копие на игрите за Фреди и компания. Настоящата игра е много повече, и поне засега ми е доста забавна. Това си е цял рекорд като се има в предвид, че средното време, което отделям за нова игра е около 5 минути.

Страница на играта в Itch.io

Няма коментари:

Публикуване на коментар