неделя, 30 август 2015 г.

Might & Magic Heroes VII

"Might & Magic Heroes VII" е игра, която ще излезе чак на 29 септември т.г. освен ако не я отложат за по-късно. Аз обаче вече имах удоволствието да я играя понеже се сдобих с ключ за бета версията.

Първите ми впечатления:

- Играта е страшно тромава и бавна, а компютърът ми не е много стар и слаб. Освен това е стратегия а не "пуканица" (first person shooter или third person shooter), така че не виждам защо толкова "зацикля".

- Графиката за мен не е кой знае какво, вярно това е въпрос на личен вкус, но за мен цветовете са твърде "убити".

- Като игра става. Последната версия от поредицата която играх някога бе Heroes 3. Настоящото седмо издание на играта не е много по-различно, макар че си има своите нововъведения. Не знам това дали е добро или лошо. От една страна не обичам твърде многото промени - създават неприятни изненади, от друга все пак е хубаво да има и нови неща.

Прегледах отзивите в Интернет и на други хора пробвали бетата. На мнозина мнението им е същото като моето. Основния проблем е твърде бавната игра. Трябва разработчиците да я оптимизират. Именно затова има предположения, че може да отложат официалната дата на пускане.


Няма коментари:

Публикуване на коментар