петък, 15 април 2016 г.

Frayed Knights - прокълната игра?

"Frayed Knights: The Skull of S'makh-Daon" е ретро RPG, която е една от любимите ми. И преди съм споменавал за нея тук:


Това, което не съм написал е, че това е една от малкото игри, за които съм си мислил, че е прокълната. В Интернет има много истории и крипипасти за игри, които започват да се държат странно и зловещо. В "Frayed Knights" ми се случи не веднъж, а два пъти! Последният път беше съвсем наскоро и направих видео.

Ето за какво точно става на въпрос. Внезапно текстурите станаха с необичайни и зловещи цветове. Когато се случи това за първи път бях в една тъмница, зловеща и без да и се сменят цветовете внезапно. Като излязох отвън, и небето бе с друг, тъмен и плашещ цвят. Не стига това, ако чудовищата които срещах бяха по-силни от обикновено. Излязох и влязох отново в играта и нещата се оправиха.

Това се случи при първото ми изиграване на играта и мислех, че повече няма да се повтори. Сега обаче я играя отново и ето, че отново се получи този "бъг" и то на съвсем различно място. Записах кратко видео, но не играх повече, за да видя дали отново и противниците ще са по-силни.

Дали това е просто бъг? Или играта наистина е прокълната? А може би създателите ѝ нарочно са вкарали това, за да направят играта още по-вълнуваща?

Освен зловещото видео (втория клип), съм записал и как изглежда нормално играта (първия клип).




Няма коментари:

Публикуване на коментар