сряда, 6 април 2016 г.

Space Tank

"Space Tank" e платена екшън игра, която навремето си свалих от Desura, докато още не беше фалирала.

Не е лоша игра, макар да не е чак нещо страшно забележително.



Тя обаче ми напомни за нещо - че често в игрите има момент в който те "хващат". Рядко някоя игра ме "зарибява" от самото начало, обикновено трябва да я играя известно време, за да ми стане до толкова интересна, че да продължа да я играя с удоволствие. Ако не дойде скоро този момент, обикновено зарязвам играта. Не че няма игри, които съм изигравал до края без въобще да ме "хване".

Та в "Space Tank" мога да посоча точния момент в който играта от "просто игра" ми стана "интересна игра". Това е когато открих, че има карта на помещенията и може да "скачаш" във всяка една зона в която си бил. Това улеснява придвижването и съответно отпада досадата да минаваш през десетки помещения в които вече си разчистил враговете.


Няма коментари:

Публикуване на коментар